perjantai 10. heinäkuuta 2015

Vesivärit

Alkaako tämä kesä koskaan? Miksi aina tuulee? Kaikkien näiden ei-kesämäisten päivien keskellä oli hetki, jolloin heräsin kesään. Tämä hetki.  




Onko olemassa oikeasti ihmisiä, jotka haluavat toisille pahaa? Siis niin, että sanovat tahallaan jotain ilkeää. Onko minua loukattu? Vai osuinko itse hetkeä aiemmin toisen herkkään paikkaan, ja hän vastasi minulle hetkellisellä satutetun vimmalla. Kumpaa meistä loukattiin?


 Muistan joskus lapsena kun makasin keskellä päivää päivävaatteissa sänkyni päällä ja mahaan sattui, koska halusin niiiiiin paljon elää eräässä lempisadussani. Mietin, että OIKEASTI kuuluin siihen maailmaan. Joskus haluaisin hypätä satukirjan sivujen väliin elämään. 



Kylläpä taas tekstit ja kuvat kohtaavat hyvin :´D

No mutta. Olen minä maalannutkin jotain. Välillä pitää palata ihan perusasioiden äärelle, eli mallista maalaamiseen. Ja siis älyttömän mielenkiintoinen malli minulla. Omppu ja pari banaania :D

Mutta on se rentouttavaa.. Tein tämmösen, öö, tutoriaalin?

Ensin luonnostelua






Viimeistelyt vielä satunnaisilla puuväreillä ja VALMIS. (kameralla otettu kuva,
joten vaalentaa..)
Kehittävää kritiikkiä otetaan vastaan <3




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!